cours-deau logo

Joi 15.10.2015

Categorie: Mobilitate Mirepoix Creat: Joi, 28 Ianuarie 2016

Programul zilei

08.30 - 10.00 - Galerii europene vivante
10.00 - 13.00 - Vizită la atelierele tehnologice (profesori) şi activităţi pe grupe (elevi)
13.00 - 14.00 - Prânzul
14.00 - 15.00 - Reuniune de lucru a profesorilor
15.00 - Plimbare pe marginea râului Hers pentru a testa diferite tipuri de aparate Helydro

     Activităţile au început la orele 8.30 în sala polivalentă cu activitatea Galerii europene vivante (Activitatea O8 - Galerie europeenne vivante) pe tema rolul apei în artă şi literatură, activitate destinată atât elevilor cât şi profesorilor. La această activitate, profesorii şi elevii tuturor delegaţiilor din ţările participante la proiect, s–au costumat pentru a ilustra o scenă din revoluţia Franceză. Activitatea a dezvoltat abilităţi actoriceşti, motrice, organizatorice şi creative a elevilor şi profesorilor.

     La orele 10.00 a avut loc reuniunea de lucru a profesorilor în cadrul căreia, profesorii au vizitat atelierele mecanice din şcoală, iar elevii au desfăşurat diverse activităţi pe grupe sub forma unor jocuri de societate. În vizita pe care am efectuat–o la atelierele tehnologice mecanice, am fost deosebit impresionat de tehnologia modernă pe care am văzut–o. Aceste ateliere erau dotate cu diferite tipuri de maşini – unelte pentru prelucrări mecanice, cu comandă numerică, care serveau atât pentru formarea elevilor, cât şi pentru cercetare şi realizare de diferite prototipuri.

     Imediat după aceasta, am vizitat un laborator de ştiinţe ale naturii, unde am văzut echipamente sofisticate asistate pe calculator. În acest timp, elevii au desfăşurat diferite activităţi recreative şi diferite tipuri de prezentări PPT, dezvoltându–le diferite abilităţi cum ar fi: organizare, comunicare, creativitate, spirit de echipă.

     Între orele 13.00 – 14.00 am servit prânzul la cantina liceului din Mirepoix.

    De la orele 14.00 până în jur de orele 15.00 a avut loc o şedinţă de prezentări PPT, care a constat în întrunirea tuturor delegaţiilor din ţările participante la proiect şi prezentarea unor materiale PPT cu diverse teme, precum şi discutarea sau particularizarea formei constructive finale a dispozitivului Helydro (activitatea O5). Echipa din Lituania a prezentat un material PPT cu interviul unei personalităţi din industrie, echipa din Grecia a prezentat un material PPT cu diverse tipuri de teatre, echipa din Spania a prezentat un material PPT în care a descris diferite tipuri de poduri de pe cursul unui râu. Echipa României a prezentat un material PPT în care a descris un model de flotor pentru a asigura stabilitatea dispozitivului Helydro pe apă. Echipa Franţei a prezentat un material PPT în care a descris un alt model de flotor pentru a asigura stabilitatea dispozitivului Helydro pe apă precum şi un alt model de Hely drone. La final s–a discutat asupra formei finale a Helydro–ului, urmând ca şefii de proiecte să definitiveze forma finală a flotorului. În urma acestor activităţi s–au dezvoltat diferite abilităţi cum ar fi: organizare, comunicare, creativitate, spirit de echipă.

     De la orele 15.00 în cadrul activităţii O5 s–a desfăşurat o plimbare pe malul râului Hers unde s-a testat pe apă un alt model de Hely Drone, al delegaţiei franceze. De asemenea, s–a făcut o reprezentaţie pe malul lacului a dispozitivului Hely Drone din prezentul proiect.

    Seara, elevii au fost preluaţi de familiile la care au locuit, iar profesorii au participat la o cină la restaurant, oferită de echipa franceză.

 

 

 

Accesări: 380