Erasmus+
Bacalaureat
- Proba Ed bacalaureat 2023 - 28 iunie 2023
- Contestații bacalaureat 2023
- Rezultate examen competențe lingvistice și digitale BAC 2022
- Proba C bacalaureat 2022 - august - septembrie
- Proba D bacalaureat 2022 - august - septembrie
- Informații susținere probe bacalaureat 2022
- Repartizare elevi probe simulare BAC 2023
COLEGIUL TEHNIC “GHEORGHE ASACHI“ BOTOŞANI:
• completează paleta şcolară a judeţului Botoşani, în mod fericit şi singular, prin:
- unicitatea unor meserii, la nivel local, în care se asigură instruirea elevilor;
- combinarea funcţionalităţii unor filiere de instruire diferite;
- diversitatea şi complexitatea ofertei de şcolarizare (62 de clase în 2007-2008);
• se mândreşte cu cele 31 de promoţii ale sale, cu cca. 17.000 de elevi – absolvenţi ai studiilor liceale, profesionale, complementare, postliceale şi de maiştri, între care se numără parlamentari, profesori universitari, ins
pectori şcolari şi în organisme administrative, de control sau de protecţie a muncii şi a mediului, directori de unităţi economice, sportivi de performanţă, ingineri, geologi, economişti, jurişti, profesori, medici, ofiţeri, subofiţeri, tehnicieni, muncitori ş.a.;

• oferă elevilor săi:
- şcoală de şoferi - categoria B
- cursuri de iniţiere în utilizarea PC
- educaţie pentru viaţa de familie
- practică la agenţii economici
- activităţi educative şi recreative
- programe de învăţare personalizate
- participare la programe europene
- educaţie pentru formarea continuă
• beneficiază de o încadrare cu un corp profesoral competent, o bază materială corespunzătoare şi de asistenţă şi finanţare din partea Comunităţii Europene pentru derularea unor proiecte care asigură formarea iniţială, continuă şi completarea dotărilor existente în conformitate cu standardele acesteia;
• răspunde cerinţelor actuale ale învăţământului românesc;
• satisface nevoile elevilor, părinţilor şi comunităţii locale;
• îşi propune să devină un centru modern, la nivelul exigenţelor europene, pentru formarea iniţială şi continuă.
Calităţile formate şi dezvoltate la elevii unităţii:
• Disciplină şi responsabilitate individuală şi în grup
• Capacitate şi disponibilitate de respectare a regulamentelor şcolare în vigoare
• Adaptabilitate la dinamica orarului şcolii şi la numărul mare de elevi ai acesteia
• Receptivitate la cerinţele generale ale şcolii şi specifice calificărilor alese
• Interes pentru studiu individual, pentru instruirea şi formarea profesională
• Respect pentru valorile spirituale promovate de profesorii şcolii
• Grijă faţă de baza materială a unităţii
• Dorinţa de a contribui la sporirea prestigiul şcolii pe plan local, regional şi naţional